بهتر است اگر کتابی را در این رابطه می‌خواهید بخوانید از کتاب های خارجی استفاده کنید. در ایران هنوز این مطلب گسترش پیدا نکرده است که درباره آن کتابی نوشته شود. تعریف بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی به این معناست که شما خود را در جای مشتری قرار دهید و یا واکنش های مغز مشتری را در هنگامی که با شما و محصولات شما و یا هرچیز جدیدی که با آن مواجه می‌شود شناسایی کنید تا بدانید چه کاری و چه عکس العملی به شما  کمک می‌کند تا مشتری را بیشتر به هدف خود برسانید. در بیشتر مواردی که توسط متخصصان بررسی شده چه از مشتریان و چه از عموم مردم این به خوبی نشان داده شده است که جواب های صادقانه ای از آنها دریافت نکرده اند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

جو سازمانی آیلین دکور Antonia بـه همیـن سـادگی معرفی انواع شرکت های تایر و لاستیک به رنگ رویا Mike Drivers